Półmetek warsztatów dla studentów WPiA za nami!

Szanowni Państwo, w ramach Projektu pt.: „Minimalizacja zjawiska drop-out na Uniwersytecie Radomskim” przeprowadzono już ponad połowę spotkań o charakterze warsztatów. Studenci Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Radomskiego do chwili obecnej mieli możliwość uczestniczyć w zajęciach o następującej tematyce:

  • Bezpieczeństwo socjalne,
  • Zarządzanie kryzysowe na poziomie gminy,
  • Obsługa klienta w urzędzie – standardy i wyzwania,
  • Warsztaty z pisania pism procesowych,
  • Zarządzanie zespołem,
  • Prawo i jego zastosowanie z praktyce,
  • Praktyczne przygotowanie do aplikacji,
  • Zasady zatrudniania w administracji publicznej,
  • Przygotowanie pism urzędowych,
  • Organizacja Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego,
  • Proces wydawania decyzji administracyjne – zasady, terminy, odwołania,
  • Zarządzanie kryzysowe na poziomie gminy,
  • Skarga kasacyjna,
  • Opinia prawna w postępowaniu,
  • Skarga do WSA,
  • Procedura administracyjna,
  • Polityka zawodowa w urzędzie – rozwój zawodowy i ocena pracownika,
  • Prowadzenie działań ratowniczych (ratownictwo specjalistyczne),
  • Zasady funkcjonowania Jednostek Ochrony Przeciwpożarowej (na przykładzie KM PSP w Radomiu),
  • Praktyczne aspekty wykonywania zawodu,
  • Prawnik jako komunikator – jak mówić żeby być słuchanym – autoprezentacja prawnika w przestrzeni publicznej i w relacjach z klientem.

To była ogromna dawka wiedzy i informacji praktycznych dla studentów kierunków: Administracja, Prawo oraz Bezpieczeństwo wewnętrzne. Zachęcamy do obejrzenia galerii z wybranych spotkań oraz odwiedzenia strony FB Projektu pod linkiem: https://www.facebook.com/profile.php?id=61583931485385

#FunduszeEuropejskie

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

No
Return