Szanowni Państwo, w ramach Projektu pt.: „Minimalizacja zjawiska drop-out na Uniwersytecie Radomskim” przeprowadzono już ponad połowę spotkań o charakterze warsztatów. Studenci Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Radomskiego do chwili obecnej mieli możliwość uczestniczyć w zajęciach o następującej tematyce:
- Bezpieczeństwo socjalne,
- Zarządzanie kryzysowe na poziomie gminy,
- Obsługa klienta w urzędzie – standardy i wyzwania,
- Warsztaty z pisania pism procesowych,
- Zarządzanie zespołem,
- Prawo i jego zastosowanie z praktyce,
- Praktyczne przygotowanie do aplikacji,
- Zasady zatrudniania w administracji publicznej,
- Przygotowanie pism urzędowych,
- Organizacja Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego,
- Proces wydawania decyzji administracyjne – zasady, terminy, odwołania,
- Zarządzanie kryzysowe na poziomie gminy,
- Skarga kasacyjna,
- Opinia prawna w postępowaniu,
- Skarga do WSA,
- Procedura administracyjna,
- Polityka zawodowa w urzędzie – rozwój zawodowy i ocena pracownika,
- Prowadzenie działań ratowniczych (ratownictwo specjalistyczne),
- Zasady funkcjonowania Jednostek Ochrony Przeciwpożarowej (na przykładzie KM PSP w Radomiu),
- Praktyczne aspekty wykonywania zawodu,
- Prawnik jako komunikator – jak mówić żeby być słuchanym – autoprezentacja prawnika w przestrzeni publicznej i w relacjach z klientem.
To była ogromna dawka wiedzy i informacji praktycznych dla studentów kierunków: Administracja, Prawo oraz Bezpieczeństwo wewnętrzne. Zachęcamy do obejrzenia galerii z wybranych spotkań oraz odwiedzenia strony FB Projektu pod linkiem: https://www.facebook.com/profile.php?id=61583931485385